Pentru procurarea bileletor de calatorie cu escala in tarile UE, va rugam sa va adresati in oficiile companiei "EUROLINES MOLDOVA"

Authorized methods of payment

Transportarea bagajului

asagerul are dreptul sa transporte 2 bagaje mari si unul de mana ce va avea pana la 5 kg (avand marimele 45x35x20 cm lungimea-latimea-inaltimea) in salonul autocarului. Marimea bagejelor ce vor fi depozitate in spatiul special de bagaje din autocar trebuie sa aiba marimele ce nu depasesc 70x30x55 cm si sa nu cantareasca mai mult de 30 kg. Bagajul de mana, care incape in salon in locul rezervat sau care ocupa loc in spatiul pentru bagaje din autocar se transporta gratis, si celalalt bagaj fiind achitat conform tarifelor.

agajele se achita soferului ce va elibera bon de plata. Bagajul ce se transporta gratuit si cel contra cost va fi marcat cu o eticheta corespunzatoare si in ordinea numerica. In cazul cand nu aveti eticheta sau bonul de plata nu se vor accepta reclamatiile de mai tarziu, in cazul pierderii sau deteorarii bagajului.

n cazul dispunerii de loc, pasagerul are voie sa ia cu el bagaj adaugator doar cu acordul soferului, si il va achita conform tarifelor.

agajul poate fi primit in cazul cand clientul prezinta eticheta sau bonul de plata, in caz ca acestea lipsesc transporatorul are dreptul de a cere documente ce confirma identitatea celui ce primeste bagajul.

aca inainte de a amplasa bagajul in compartimentul autocarului s-au identificat deteriorari ce s-au dovedit a fi din cauza soferilor, acestia trebuie sa intocmeasca un act prin care anunta ca bagajul este deteorat inainte de a pleca in ruta.Actul se intocmeste in forma libera.

nainte de punerea in compartiment a bagajelor, ele se marcheaza cu o eticheta cu numarul si o alta eticheta cu acest numarul se lipeste pe biletul pasagerului. Eliberarea bagajelor se efectueaza doar cu prezentarea etichetei.

n cazul deteorarii bagajelor, sau pierderea lui, pasagerul trebuie sa anunte acest fapt imediat la sosirea autocarului si sa scrie cerere in un termen ce nu depaseste 10 zile din momentul sosirii autocarului.

agajul, care nu a fost primit de catre client in timp de 14 zile de la sosirea autocarului se va considera pierdut. In cazul pierderii bagajului din cauza soferului costul maxim ce se returneaza clientului este de 50 euro la cursul BNM pentru persoana. Aceasta regula este valabila in cazul incheierii contractului cu firma "Eurolines Moldova"SRL, in celelalte cazuri este valabil contractului cu firmele straine.

n cazul ca bagajul este deteorat din cauza transportatorului, atunci compania achita pierderile materiale ce nu depaseste suma de 190 euro. In caz ca continutul bagajul depaseste aceasta suma, atunci trebuie sa aveti asigurare si in cazul deteorarii acestui bagaj va adresati companiei de asigurari.

ransportatorul nu duce raspundere pentru bagajele din salonul autocarului.


ransportatorul nu duce raspundere pentru continutul si siguranta bagajelor din compartimentul special amenajat, in cazul cand aveti in el depozitate bijuterii, aparat de forografiat sau video, nabi in numerar sau cecuri, si alte lucruri de valoare.

ranportatorul nu duce raspundere de bagajele deteorate din cauza pasagerului, doar in cazul cand pasagerul poate demostra ca aceasta dauna a fost produsa de catre sofer sau alt echipament al companiei transportatoare.

entru lucrurile uitate sau lasate in autocar, compania "Eurolines Moldova" SRL nu duce raspundere pentru ele.