Pentru procurarea bileletor de calatorie cu escala in tarile UE, va rugam sa va adresati in oficiile companiei "EUROLINES MOLDOVA"

Authorized methods of payment

Vanzarea biletelor

ocumentul ce confirma dreptul de a calatori cu agentia IM «Eurolines Moldova» SRL si a partenerilor sai pe liniile internationale este biletul. Biletul este valabil pentru o singura calatorie si numai pentru persoana ce este inregistrata in el. Revanzarea sau transmiterea biletului este strict interzisa, in cazul ca faceti asa-biletul este nevalabil.

ezervarea si procurarea biletelor se efectueaza la casele de la autogara sau la agentiile licentiate. Procurarea biletelor se poate efectua si de la soferii autocarelor atat la locul de destinatie cat si pe parcusul calatoriei.

ezervarea biletelor la cursele in afara Moldovei se face cu 60 de zile inainte de plecare. Rezervarea biletelor la agentia IM "Eurolines Moldova" SRL se face la cererea calatorului, dar se atentioneaza urmatoarele- in caz ca nu se procura biletul timp de 2 zile inainte de plecare rezervarea se anuleaza si se vinde calatorului ce doreste sa plece. Orice reclamatie in acest sens nu se primeste. Rezervarile ce se efectueaza pe alte curse ale partenerilor agentii IM «Eurolines Moldova» SRL in alte tari se efectueaza conform regulamentelor partenerilor.

iletele procurate (cu exceptia celor cu data deschisa), sunt valabile doar in decursul pana la sosirea destinatiei din bilet. Biletele retur cu data deschisa sunt valabile doar 6 luni de la data de vanzare si trebuie sa anunte timp de 7 zile inainte de plecare, data dorita de a efectua calatoria. La cursa in Germania biletele de intoarcere cu data fixa la fel trebuie de confirmat data de intoarcere cu numai putin cu 2 zile inainte de calatorie. La vanzarea biletului numarul locului nu este indicat.

unctul de vanzarea (agentia), realizatoare de bilete are dreptul de a refuza vanzarea biletului in caz:
- nu sunt locuri disponibile;
- pasagerul se afla in asa stare in care va afecta linistea celorlalti calatori.

n caz ca biletul este deteriorat se poate emite un duplicat. Pentru aceasta pasagerul trebuie sa se prezinte la agentia de unde l-a procurat. La emiterea duplicatului se percepe o taxa. Bilete duplicate ce nu au stampila umeda nu sunt valabile. La pierderea biletelor duplicatul nu se emite si reclamatiile nu se accepta.

iletul de autocar va permite sa va deplasati pana la punctul de destinatie din bilet. Cazarea in hotele, mancarea, si alte servicii adaugatoare nu sunt incluse in pretul biletului.


chimbari in bilet (data si ora plecarii) se efectueaza doar o singura data.
Schimbarea numelui si prenumelui, destinatia nu se face. La schimbarea datei si orei de plecare, daca pretul altei curse este mai mare decat cea pe care pasagerul o refuza, atunci calatorul trebuie sa achite diferenta de pret. Daca pretul este mai mic diferenta de pret nu i se intoarce. Nu se permite de a se schimba de 2 ori data si ora plecarii, in schimb calatorul poate sa intoarca biletul la conditiile generale ce sunt prezentate mai sus.